loading...
دانلود بازی موبایل -لابی چت- چت لابی .وبلاگ چت روم
حسام عطایی بازدید : 282 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 


چند روزی بیشتر از سال 2013 نگذشته که سایت‌های مختلف خبری اقدام به انتشار اخباری مبنی بر معرفی گوشی‌های جدید کرده‌اند.

تقریبا همه برندهای بزرگ گوشی‌ساز خود را برای رونمایی و معرفی گوشی‌هایی که قرار اس ت در نمایشگاه‌هایی که به زودی در اروپا و آمریکا برگزار می‌شود، آماده کرده‌اند.
در این گزارش به جدیدترین گوشی‌های هوشمندی می‌پردازیم که برای عرضه در سال 2013 آماده شده و قرار است در نمایشگاه‌های CES لاس‌وگاس یا کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی و رونمایی شوند.

 

در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید


Ativ Odyssey
Ativ Odyssey جدیدترین گوشی سامسونگ است که با پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوزفون هشت مایکروسافت راهی بازار خواهد شد.
این گوشی که از همه سرویس‌های شبکه نسل دوم، سوم و چهارم پشتیبانی می‌کند، دارای صفحه نمایش چهار اینچی با وضوح 800×480 پیکسلSuper AMOLED است و ضخامت آن 9/10 میلی‌متر است.
حافظه داخلی این گوشی هشت گیگابایت است، یک گیگابایت RAM دارد و با کارت microSD امکان ارتقا تا 32 گیگابایت را دارد.
از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از اتصالات بلوتوث v3.0 با A2DP، فناوری NFC و microUSB اشاره کرد.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین ثانویه این گوشی هم 2/1 مگاپیکسلی است.
Odyssey با پشتیبانی از ویندوزفون هشت و پردازنده 5/1 گیگاهرتزی دوهسته‌ای به بازار عرضه می‌شود و از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WMA/eAAC+ و MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 و باتری 2100 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌کند.

I9105 Galaxy S II Plus
I9105 Galaxy S II Plus گوشی دیگر سامسونگ از سری SII است که طرفداران زیادی داشت و یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند بود. این گوشی با همه سرویس‌های شبکه نسل دوم و سوم سازگار است.
صفحه نمایش این گوشی 3/4 اینچی است و فقط 9 میلی‌متر ضخامت دارد که نسبت به نسخه اصلی این گوشی تغییری نکرده است.
وزن این گوشی 121 گرم است که با توجه به سایز صفحه نمایش خیلی سبک به نظر می‌رسد.
حافظه داخلی S II Plus هم هشت گیگابایتی است و یک گیگابایت RAM دارد، اما با کارت microSD امکان ارتقا تا 32 گیگابایت را خواهد داشت.
برخلاف نسخه اصلی، این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند، دارای دوربین هشت مگاپیکسلی با زوم خودکار، فلش LED، تشخیص صورت و لبخند، زوم لمسی و لرزش‌گیر است و می‌توان با سرعت 30 فریم در ثانیه تصاویر ویدیویی با وضوح 1080 پیکسل گرفت.
دوربین ثانویه این گوشی هم دو مگاپیکسلی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی دوهسته‌ای Cortex-A9 و پردازشگر گرافیکی Mali-400MP پشتیبانی می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC و MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263، حذف نویز با میکروفن اختصاصی و پشتیبانی از فایل‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و PDF اشاره کرد.

Xperia Z و Xperia ZL
سونی که رقابت جدی را با سامسونگ، HTC و ال‌جی آغاز کرده، قصد دارد با عرضه گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. از این رو دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش پنج اینچی طراحی کرده که یکی تک‌سیم‌کارته و دیگری دوسیم‌کارته است.
این گوشی‌ها غیر از سیم‌کارت اختلافی با یکدیگر ندارند.
هر دو گوشی‌ Z و ZL از سرویس‌های شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می‌کنند و صفحه نمایش پنج اینچی آن از وضوح 1920×1080 پیکسل و رابط کاربری Timescape پشتیبانی می‌کند.
حافظه داخلی این گوشی‌ها 16 گیگابایتی است و از دو گیگابایت RAM، بلوتوث و microUSB بهره می‌برند.
دوربین این گوشی‌ها 13 مگاپیکسلی است و امکاناتی همچون زوم لمسی، تشخیص صورت، زوم خودکار و فلش LED را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توانند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 1080 پیکسل با زوم مداوم، فلش و لرزش‌گیر ضبط کند.
سیستم‌عامل این گوشی‌ها نسخه v4.1.2 (Jelly Bean) است و از پردازنده 5/1 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 پشتیبانی می‌کنند. برای پخش موسیقی و ویدیو این گوشی‌ها از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WMA/WAV/Flac و MP4/H.263/H.264/WMV پشتیبانی می‌کنند و قابلیت حذف نویز با میکروفن اختصاصی را دارند.

Avid 4G
Avid 4G محصول شرکت چینی هوواوی است و برای کاربران چینی طراحی شده است.
صفحه نمایش این گوشی چهار اینچی TFT با وضوح تصویر 480×800 پیکسل است، چهار گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت RAM دارد و می‌توان با کارت microSD تا 32 گیگابایت حافظه
را ارتقا داد.
این گوشی از سرویس‌های شبکه GPRS و EDGE پشتیبانی نمی‌کند، اما با WLAN سازگار است و از دوربین پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد.
دوربین این گوشی قادر است تصاویر را با کیفیت 2592×1944 پیکسل با زوم لمسی ثبت کند.
سیستم‌عامل Avid هم نسخه v4.0 (ICS) است و از پردازنده 2/1 گیگاهرتزی دوهسته‌ای بهره می‌برد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حذف نویز با میکروفن اختصاصی، پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+ و MP4/H.264/H.263 و باتری 1730 میلی‌آمپری لیتیوم یونی اشاره کرد که در حال مکالمه چهار ساعت و در حال آماده‌باش 260 ساعت شارژ نگهمی‌دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان محترم وبلاگ بزرگ پارازیت! از بازدید شما متشکرم! پارازیت هر روزه از سایتهای موبایلی معتبر همچون "جی اس ام،نارنجی،موبایلستان،فارنت،موبنا،ورد آی تی،گوشی شاپ و خبر.آی تی" آپدیت میشود و روزانه بیش از 30 مطلب جدید در این وبلاگ ارسال میگردد! دوستان محترم برای راحتی کار خودتان،لطفا در پارازیت ثبت نام کرده و به دلیل ازدیاد مطالب بهتر است از قسمت موضوعات،موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنیند تا راحتتر به نتیجه خود دست یابید! امیدوارم لحظات خوبی را در پارازیت داشته باشید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند محبوب موبایل شما کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 137
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 838
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,526
  • بازدید ماه : 13,054
  • بازدید سال : 77,315
  • بازدید کلی : 661,121